KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
Üzenőfal
Vadászok leírása Chatn110
Top posting users this month
No user
Társodalak


Vadászok leírása Armina10

Vadászok leírása Hirdet10

Megosztás
 

 Vadászok leírása

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet

About...
Kyraih Lanisee
Vámpírtanítvány
Vámpírtanítvány
Kyraih Lanisee
Faj: :
Vámpír
Nem: :
nő
Aktivitás-pontok: :
237
Valódi kor: :
37
Kapcsolatok: :

~ Kicsi Szívem Jeremy Jack Lowes
~ volt Kedvesem Jack D. Netenly
~ ismerősöm Giselle deMaucine
~ régebbi ismerősöm Garyl Nazanek és Tya Petite, Dailen Nesgale, Roy Mustang

Rionei lakhely: :
Viale Isola Ogigia 65/a

Honnan jött: :
Hungary & France

Foglalkozás: :
költőként, újságíróként próbálok megélni

Emlékek: :

Moire de Lansban lettem vámpír, előtte vámpírvadász voltam. Ott ismertem meg Jacket, akibe beleszerettem, és akivel azóta külön vagyunk, ami az én hibám. Most a rám talált bátyámmal, Milannal lakom, és nevelt kisfiammal, Jeremy Jackkel.


Hozzászólások száma: :
122

Regisztráció: :
2012. May. 07.


Vadászok leírása Empty
TémanyitásTárgy: Vadászok leírása   Vadászok leírása EmptyCsüt. Május 10, 2012 12:09 pm

Vadászok


humán jelleg: élő
regeneráció: emberi, képesség által gyorsabb
többalakúság: nincs
ált. beállítottság: beilleszkedő, barátságos/elhidegülő, vadászó
hibridet képez: nem
ellenségei ált.: specifikációtól függ
szövetségesei ált.: halandók, specifikációtól függ
ártalmas rá: sérülések, betegségek
erősíti: képességeik
öregedési folyamat: átlagos
egyéb: képességeik teszik őket többé az embereknél, ha nem használják őket, beleőrülhetnek




Általános jellemzőik
A vadászoknak többféle csoportja van. Mivel Rione városában rengeteg természetellenes faj előfordul, akik lassan túl hatalmas erővel rendelkeznek ahhoz, hogy egy átlagos halandó képességek segítségével felvértezhesse magát ellenük, a vadászoknak több specializált csoportja jelent meg. Ez legfőképpen céljaikban, hozzáállásukban, de nem ritkán jellemükben és képességeikben is különbséget jelent.

Felismerésük
A vadászokból árad az a fajta mágia, melyet más természetfeletti lények egy kis összpontosítással képesek lehetnek felismerni, ha azelőtt találkoztak már vadásszal, vagy tudják, "mit keressenek". Ám külsőre a vadászok teljesen emberiek, így a halandóknak nem, de nagyobb tömegben semmilyen más lénynek sem tűnik fel, kivel állnak szemben, felismerésükhöz tehát előismeretekre van szükség. A vadászok pedig általában okosak, megfontoltak annyiból, hogy nem használják nagyzolásból a képességeiket.

Specializálódott csoportjaik
Vámpírvadászok
Vérvadászok
Mágusvadászok
Szörnyvadászok


A hozzászólást Kyraih Lanisee összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Május 17, 2012 11:10 am-kor.
Vissza az elejére Go down

About...
Kyraih Lanisee
Vámpírtanítvány
Vámpírtanítvány
Kyraih Lanisee
Faj: :
Vámpír
Nem: :
nő
Aktivitás-pontok: :
237
Valódi kor: :
37
Kapcsolatok: :

~ Kicsi Szívem Jeremy Jack Lowes
~ volt Kedvesem Jack D. Netenly
~ ismerősöm Giselle deMaucine
~ régebbi ismerősöm Garyl Nazanek és Tya Petite, Dailen Nesgale, Roy Mustang

Rionei lakhely: :
Viale Isola Ogigia 65/a

Honnan jött: :
Hungary & France

Foglalkozás: :
költőként, újságíróként próbálok megélni

Emlékek: :

Moire de Lansban lettem vámpír, előtte vámpírvadász voltam. Ott ismertem meg Jacket, akibe beleszerettem, és akivel azóta külön vagyunk, ami az én hibám. Most a rám talált bátyámmal, Milannal lakom, és nevelt kisfiammal, Jeremy Jackkel.


Hozzászólások száma: :
122

Regisztráció: :
2012. May. 07.


Vadászok leírása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Vadászok leírása   Vadászok leírása EmptyCsüt. Május 10, 2012 1:01 pm

Képességeik

A vadászok képességeit négy kategóriába soroljuk. A vadászok mind a négy kategóriából választhatnak képességeket vegyesen, regisztrációkor összesen 9 pont értékben. Egy pont egy képességszintet ér. A képességek alább olvashatók.

I. Védekezéshez kapcsolódó képességek
~Búra
A vadászok a mentális búra segítségével képesek megvédeni elméjüket a vámpírok agymosó tevékenységével szemben. A képesség előidézéséhez néhány másodperc szükséges, és a búra néhány óráig működik legfeljebb, de amíg nem szüntetik vagy nem szűnik meg, a vadász nem képes másik, a tudatra ható képesség használatára. A búra létrehozása egyfajta láthatatlan mentálpajzs képzését jelenti, melyhez rövid ideig tartó koncentráció szükséges, és a vámpír ennek jelenlétét nem érzékeli, hacsak nem ismeri a képességet (valaki esetleg mesélt neki róla, elmondta a hatását), nem fogja érteni, miért nem működnek az agymosáshoz hasonló képességei.
1. szintű Búra: a vámpírok első szintű, tudatra ható képességei ellen véd.
2. szintű Búra: a vámpírok második szintű, tudatra ható képességei ellen véd.
3. szintű Búra: a vámpírok harmadik szintű, tudatra ható képességei ellen véd.

~Regeneráció
A vadászok alapvetően ugyan emberi lények, de az idők során sikerült olyan képességet kifejleszteniük, melynek segítségével regenerációjukat felgyorsíthatják, így szervezetük a legkeményebb helyzetekben gyorsabban gyógyul fel a sérüléseiből, de mindenképpen szívósabban viselkedik. A vadászoknak nincs szükség a nyugodt környezetre, sem a koncentrációra ennek a képességnek a használatához, mivel a csata hevében erre úgysem igen lenne idő. Azonban éppen ennek az áldásnak a sajnálatos másik fele, hogy a képesség nem korlátlan. Szervezetük ilyenkor egyfajta tartalékenergiát használ fel, tehát tulajdonképpen ez azt is jelenti, hogy egy csata alatt csak még gyorsabban kimerülnek, ha túl sokszor állnak neki sérüléseiket begyógyítani. Az energiaveszteség természetesen nagyban függ attól is, hogy milyen mértékű sérüléseket szenvedtek, illetve hogy teljes mértékben egészségessé válnak-e, vagy csupán a vérzést állítják el, ami ilyen esetekben nyilvánvalóan a legfontosabb. Fontos, hogy a szív leállása esetén csak újraélesztés után tudja a vadász a képességét használni! (Bár ilyen talán nem fordul elő.)
1. szintű Regeneráció: a vadász képes körülbelül egy perc alatt visszagyógyítani a felszíni sérüléseket, elállítani a vérzést, három-négy perc alatt begyógyítani a töréseket, vagy körülbelül negyed óra alatt akár egész szervezetét regenerálni tudja. Ez még elég gyenge szint, mellyel igazából csak szerencsés esetben ér el bármit is, ráadásul egy csata alatt legfeljebb egyszer tudja meggyógyítani magát.
2. szintű Regeneráció: a vadász fél perc alatt gyógyítja be a felszíni sérüléseket, két perc alatt végez a törésekkel, illetve tíz perc elég neki ahhoz, hogy egész szervezetét helyreállítsa. Ezen a szinten egy csata alatt akár már egyszer teljesen be tudja gyógyítani minden sérülését, és marad ereje arra, hogy egyszer még regeneráljon valamennyit magán.
3. szintű Regeneráció: a harmadik szinten a vadász már röpke másodpercek alatt hozza helyre felszíni sérüléseit, bő egy perc alatt begyógyítja a csonttörést, vagy öt-hat perc alatt teljesen rendbe is szedi magát. A csatában akár kétszer képes teljesen regenerálódni, és ez nem csorbítja meg jelentősen a harci erejét sem.

~Tükörpajzs
A vadászok az idők során nagyon erős mentális védelmet építettek ki maguk köré, amelyet aztán utódaik elörököltek tőlük. A mentális pajzs pillanatszerű, általában úgy lép működésbe, hogy a vadász erősen lehunyja szemét, miközben a vámpír éppen a tudatát módosító képességek használatába kezd. A védekezés a képesség szintjétől függően minimális koncentrációval működik, ám viszonylag sok energiát igényel. A 300 évnél idősebb vámpírok esetén a 3. szint helyett a 2. szint él, a 2. helyett az 1., míg első szinten semmi sem történik.
1. szintű Tükörpajzs: a pajzs a vámpír szavait nem veri vissza, de legyengíti, az utasítás vagy elmebeli módosítás gyengébb hatással tud csak érvénybe lépni. A vadász akaraterejétől is nagyban függ, hogy végül az történik-e, amit a vámpír akar.
2. szintű Tükörpajzs: a vadász képes hatástalanítani a vámpír szavait, az elmebontó képesség hatástalanul pereg le róla.
3. szintű Tükörpajzs: a vadászra egyáltalán nem hatnak a vámpír parancsai, sőt olyan eredményesen működik az elmepajzs, hogy sikerül visszafordítania a szavakat, ezzel kicsit megzavarnia a vámpír koncentrációját.

~Csontpajzs
A vadász a harc folyamán pillanatnyi koncentrációval megkeményítheti teste bizonyos részének (pl. kézfej, kar, lábszár, mellkas) csontjait, hogy azok a hirtelen csapás erejét felfogva pajzsként szolgáljanak. Ekkor a csontoknak nem szokott bántódásuk esni, ám a pajzs mindössze a támadás idején, azaz néhány másodperc erejéig tartható fenn, és egy csata során a képesség szintjétől függő számmal és hatással használható.
1. szintű Csontpajzs: a vadász csontjai 2 alkalommal képesek pajzsként működni a testének körülbelül két tenyérnyi felületén.
2. szintű Csontpajzs: a csontok csatánként 3 alkalommal egy-egy végtag hosszában, illetve fejen és mellkason három tenyérnyi felületen működhetnek pajzsként.
3. szintű Csontpajzs: a csata során a vadász csontjait pajzsként használhatja területenként legfeljebb (fej, törzs, egy végtag) egyszer, összesen 5 alkalommal.


II. Támadáshoz kapcsolódó képességek
~Energialopó penge (egyszintes, 2 pontba kerül)
A vadász képessé válik rá, hogy egyik közelharci fegyverét, mely fém pengével rendelkezik, olyan erővel ruházza fel, hogy az a vámpír testébe való beszúródás másodperceiben energiát vegyen el a vérszívótól, aminek hatására a vámpír bőre ideiglenesen szürkülni és öregedni kezd. A képesség csakis akkor működik, ha a vadász nem engedi el a fegyvert. Ebben az esetben az energia átáramlik belé.
Természetesen a vámpír képes ugyanúgy kihúzni magából a fegyvert, mint bármelyik másikat. Amint a fegyver elhagyta a vámpír testét, az máris képes visszaállítani saját eredeti állapotát, de energiájának egy része a vadászhoz kerül, aki ennek segítségével például meg tudja gyógyítani magát.

~Fénylő penge (egyszintes, 3 pontba kerül)
A fénylő penge egy újabb olyan képesség, melynek aktiválásához szükséges egy olyan közelharci fegyver a vadász kezébe, melynek fém pengéje van. Rövid koncentráció hatására a penge a vadász kezében izzani kezd, és amikor a vámpír testébe hatol, ereje hasonló, mintha a Nap fényének lenne a vérszívó kitéve. Igaz, ez csak pontszerűen, és csupán néhány másodperc erejéig hat, ám maradandóbb és nehezebben regenerálódó sérülést okoz a vámpírnak. A vadásztól nagy mennyiségű energia felhasználását igényli, ám általában megéri használni, hiszen a vérszívó testét több, mint egy percre is szinte egészen megbéníthatja, ha a penge jó helyre talál, valamint lassítja kissé ideiglenesen a regeneráció folyamatát is.

~Gyengítő penge
A harmadik olyan képesség ez, amelynek aktiválásához elengedhetetlen, hogy a vadásznak egy fém pengéjű közelharci fegyver legyen a kezében. Ám ez a képesség már jóval összetettebb, mint a másik két hasonló. Ennek lényege az, hogy fejlettségétől (azaz a képesség szintjétől) függően a vadásznak alkalma nyílik a vámpír létformájából adódó képességeit meggyengíteni, ha csak ideiglenesen is. A lényeg az, hogy a vadász egyfajta könyörgést mormol el magában a fegyverhez, és szavai által a vámpírok számára elviselhetetlen energiát összpontosít a pengében. Amikor a vámpír testébe fúrja a fegyvert, annak energiája elszabadul.
Az energia néhány percig lehetetlenné teszi a vámpír számára, hogy kihúzza a fegyvert, vagy hogy egyáltalán hozzáérjen, még akkor is, ha nem bőrével, hanem ruhaanyaggal, vagy bármi egyébbel akarná megtenni ezt. Néhány perc után az energia eloszlik, és a vámpír kihúzhatja a pengét. A másik fontos dolog, hogy az energia a képesség szintjétől függően különböző vámpírképességeket blokkol.
1. szintű Gyengítés: a vadász pengéje megakadályozza, hogy a seb regenerálódjon, de egészében blokkolja is a gyógyulás képességét, tehát a vámpír eközben szerzett sérülései mindaddig nem kezdenek gyógyulni, amíg a penge benne van, így a lény veszélyes állapotba kerülhet.
2. szintű Gyengítés: a penge nem csupán a regenerációt blokkolja, de egyre mélyebbre fúródik a testben, és az energia hatására a vámpír tagjai valamilyen szinten megbénulnak, így elveszíti ideiglenesen a gyorsaságát.
3. szintű Gyengítés: a vadász pengéje immáron nem csupán a gyógyulásban és a gyors mozgásban akadályozza a vámpírt, de ideiglenesen a képességei használatában is, ami a vadász számára e néhány perc erejéig komoly harci előnyt biztosít.

~Megzavarás
A vámpírokkal való harc során előfordulhat, hogy a vadász nem akarja vagy nem tudja használni fegyvereit. Ekkor lehetősége nyílik egy igazán kifejlett technika alkalmazására, melynek lényege az energia fénnyé való átalakítása koncentráció révén. A fegyver nélküli támadások során (ütés, rúgás) a vadász akár percekig (képességszinttől függően) fenntarthat egy különleges állapotot, melyben teste a Napéhoz hasonló fényt bocsát ki, ami a vámpírra egyértelműen zavaró hatással van.
1. szintű Megzavarás: a vadász fénye a vámpírt a látásban zavarja, mivel a sötéthez van szokva a szeme, a Nap fénye pedig megakadályozza a harcra való összpontosítást. A képesség legfeljebb 3 percig működik, viszonylag nagy energiabefektetést igényel.
2. szintű Megzavarás: a vadász fénye a vámpírt a látásban zavarja, illetve égeti, akár a Nap fénye tenné. Ennyi fénytől a vámpír semmiképpen nem hal meg! A képesség legfeljebb 4 percig működik, fáradékonyabbá teszi a vadászt.
3. szintű Megzavarás: a vadász fénye a vámpírt vakítja, égeti és ideiglenesen ellehetetleníti képességei használatát. A vámpír továbbra sem hal meg pusztán a fény miatt. A képesség 5 percig működtethető, a vadásztól jelentős mennyiségű energiát vesz el.


III. Az ártatlanokhoz kapcsolódó képességek
~Burok
A vadászok fő feladata az, hogy az ártatlanokat megvédjék a vámpíroktól. Ezt figyelembe véve a legtöbb vadász rendelkezik olyan képességekkel, mint például a Burok, melynek érdeme az, hogy vámpírtámadás esetén a vadász a környezetében lévők elméjét képes burok alá helyezni, hogy a vámpír ne hathasson rájuk. A burok mindenféle mágiától megvédi a befolyásolható halandó elmét, de ezt a mentális képességet a vadász önmagára nem tudja alkalmazni.
1. szintű Burok: a vadász a környezetében lévők közül annyi személy elméjére képes burkot bocsátani, ahány pont értékű ártatlanokhoz kapcsolódó képességgel rendelkezik.
2. szintű Burok: a vadász a környezetében lévők közül kétszer annyi személy elméjére képes burkot bocsátani, ahány pont értékű ártatlanokhoz kapcsolódó képességgel rendelkezik.
3. szintű Burok: a vadász a környezetében lévők közül háromszor annyi személy elméjére képes burkot bocsátani, ahány pont értékű ártatlanokhoz kapcsolódó képességgel rendelkezik.

~Gyógyítás
A vadászok egyik legfőbb érdeme, hogy a bajba került halandókat meg tudják menteni a vámpírok karmai közül. Ám van, amikor már későn érkeznek. Minden esetre a képesség szintjétől függően képesek mások (bármilyen lény) sérüléseit begyógyítani kézrátétellel és némi koncentrációval.
1. szintű Gyógyítás: a vadász képes vérzést elállítani, felszíni sérüléseket begyógyítani néhány perc alatt.
2. szintű Gyógyítás: a vadász képes csontokat forrasztani, vagy kisebb szervi károsodásokat helyrehozni néhány perc alatt.
3. szitű Gyógyítás: a vadász a legkomolyabb sérüléseket is (kivéve szívleállás) képes néhány perc alatt viszonylagosan rendbe hozni, az állapotot stabilizálni, az életveszélyt elmulasztani.

~Hangblokád
A vadász képes a vámpírokéhoz hasonló mentális képességek alkalmazására, és az egyik ilyen a Hangblokád. Ez a képesség is az ártatlanok védelmében segít, éspedig oly módon, hogy a támadó vámpírt a vadász néhány rövid másodpercig tartó koncentráció után valamiféle torz kiáltással utasítani képes, hogy hagyja békén a kinézett prédát. A vámpírra általában hat valamilyen szinten a parancs, a lény ilyenkor valamiféle belső késztetést él át, mely megállítja őt abban, amit eltervezett. A képesség három erősségben jöhet létre, ám a 300 évnél idősebb vámpírok esetében a 3-as szint csak 2-esként, a 2-es 1-esként, az első szint egyáltalán nem hatásos.
A kiáltás nem csak vámpírok ellen használható, hanem igazából minden sötét szándékú halandó vagy természetfeletti, 300 évnél fiatalabb lényre hat.
1. szintű Blokád: a vadász csupán egy pillanatra állítja meg szavával a vámpírt.
2. szintű blokád: a vadász szavára a vámpír akaratlanul megtorpan, néhány másodperc erejéig mozdulatlan marad.
3. szintű blokád: a vadász képességének hála a vámpír megtorpan, és figyelme véglegesen elterelődik a prédáról a vadász felé.

~Tisztítás (egyszintes, 2 pontba kerül)
A vadászok az idők folyamán gyakran kerültek szembe a vámpírok tudatot módosító képességeivel (jelen esetben bármely faj bármilyen mentális képessége számít), és kénytelenek voltak az ártatlanok védelmére valamilyen agytisztító technikát kitalálni. Kifejlesztették a Tisztítás képességét, melynek lényege, hogy a vadász az elméjét tekintve más személy befolyása alatt álló személy agyát megtisztíthatja kezének érintésével, szemkontaktus és valamilyen parancsszó révén. A hatás függ a kontroll erejétől is, tehát ha 300 évnél idősebb a kontrolláló személy, a képesség nem működik száz százalékosan, a kontroll csak gyengül, de nem szűnik meg.


IV. Egyéb képességek
~Erőnlét
A vadászok képesek az erőnlétüket is fejleszteni a képességeik által.
1. szintű Erőnlét: a vadász ereje valamivel nagyobb, mint egy emberé, tehát körülbelül 20%-kal többet tud futni, nehezebb súlyt tud emelni, mint azt egyébként edzettsége szerint tehetné (etc).
2. szintű Erőnlét: a vadász ereje másfélszerese az átlagos halandókénak, tehát körülbelül 50%-kal többet tud futni, nehezebb súlyt tud emelni, mint azt egyébként edzettsége szerint tehetné (etc).
3. szintű Erőnlét: a vadász ereje kétszerese a halandókénak, tehát kétszer annyit tud futni, kétszer nehezebb súlyt tud emelni, mint azt egyébként edzettsége szerint tehetné (etc).

~Gyorsaság
A vadászok képesek a gyorsaságukat is fejleszteni képességeik által.
1. szintű Gyorsaság: a vadász gyorsasága valamivel nagyobb, mint az embereké, tehát körülbelül 20%-kal gyorsabban tudnak futni, illetve más, sebességet igénylő dolgokat véghezvinni, mint egyébként tehetnék.
2. szintű Gyorsaság: a vadász gyorsasága másfélszer nagyobb, mint az embereké, tehát körülbelül 50%-kal gyorsabban tudnak futni, illetve más, sebességet igénylő dolgokat véghezvinni, mint egyébként tehetnék.
3. szintű Gyorsaság: a vadász gyorsasága kétszer nagyobb, mint az embereké, tehát kétszer olyan gyorsan tudnak futni, illetve más, sebességet igénylő dolgokat véghezvinni, mint egyébként tehetnék.

~Reflex
A vadászok a reflexüket is tudják fejleszteni a képességeik által.
1. szintű Reflex: a vadászok valószínűbben el tudnak hajolni a hirtelen támadások elől, illetve elkaphatnak például egy leesni készülő tárgyat, mielőtt az földet érne.
2. szintű Reflex: a vadászok szinte biztosan el tudnak hajolni a hirtelen támadások elől, bár a vámpírok támadása még érheti őket felkészületlenül. Már az épp lecsúszó tárgyat is el tudják kapni, ha két méteren belül vannak a közelében.
3. szintű Reflex: a vadászok most már esetleg a vámpírok gyorsabb támadásai elől is el tudnak hajolni vagy ugrani, hacsak a vámpír nem vak sötétben vagy észrevehetetlenül támad. A lecsúszó tárgyhoz most már akkor is időben oda tudnak érni és elkapni, ha három méteren belül vannak hozzá, és esetleg látóterük határán található.

by: Kyraih
Vissza az elejére Go down

About...
Eroin Arnem
Farkasember /Staff
Farkasember /Staff
Eroin Arnem
Faj: :
Farkasember
Nem: :
Férfi
Aktivitás-pontok: :
131
Valódi kor: :
41
Kapcsolatok: :
Tya Petite - visszadobom majd kővel; ismerős
Emmaline J. Clarke - ismerős
Bianca Stilton - leendő menyasszony
Rionei lakhely: :
Rione

Honnan jött: :
Adelaide, Ausztrália

Foglalkozás: :
üzletember

Emlékek: :
MdL &Rione:
Aileen Morland - volt szerelme
Lilia Sheperd - volt barátnője

Hozzászólások száma: :
77

Regisztráció: :
2012. May. 08.


Vadászok leírása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Vadászok leírása   Vadászok leírása EmptyHétf. Május 13, 2013 9:57 am

Vámpírvadászok


humán jelleg: élő
regeneráció: emberi, képesség által gyorsítható
többalakúság: nincs
ált. beállítottság: elhidegülő, vadászó
hibridet képez: nem
ellenségei ált.: vámpírok
szövetségesei ált.: halandók, narfok, farkasok, sárkányok
ártalmas rá: vámpírvér(különösen mérgező)
erősíti: a fény, még a nem természetes fény is, bár nem akkora mértékben
öregedési folyamat: átlagos
egyéb: most nincs



Általában véve róluk, történetükről
A vámpírvadászok természetesen nem létezhettek előbb, mint ahogy a vámpírok száma a világban nagy sebességgel nőni kezdett. Eleinte családok, dinasztiák, klánok alakultak, hogy olyan gyermekeket neveljenek fel, akik képesek testi- és lelki erejük segítségével szembeszállni ezekkel a vérszívó szörnyetegekkel. Technikájuk akkor még igen kevés volt a vámpírok ellen.
A későbbi generációk során, de még mindig több száz, sőt ezernél is több évvel ezelőtt fejlődött ki az a titokzatos vámpírvadász harci technika, melynek tökéletesítésével és gyakorlásával a vadászoknak végre esélyük lehetett a vérivókkal szemben.
A mai napig rejtélyesek ezek a bizonyos harci elemek, melyek mentális és fizikai megvalósulásuk során egyaránt alkalmasak támadásra és védekezésre. A vámpírölők, akik átestek a beavatáson, minden harc során egyre fejlődnek, és fegyvereik mellett számíthatnak ezekre a képességekre is.
Természetesen nem minden vámpírvadász akart az lenni, ami, de ha már azzá lett, nincs igazán visszaút. A vámpírvadász haláláig nem lehet már rendes halandó többé, így jobban jár, ha megtanulja használni a rejtélyes eredetű képességeket. Voltak ugyan vámpírvadászok, akik próbáltak nem törődni az őket ért változással, de életük nem volt olyan, mint egy halandóé. A képességeik, melyeket sosem használtak, a hosszú évek során megbomlasztották elméjüket, és őrületbe sodorták őket.

Vadásszá válás
A vadásszá válásra nem is igazán alkalmas a fent említett beavatódás szó. Sokkal inkább egyfajta sokk éri az embert, aminek oka egy vámpírral való találkozás, pontosabban egy olyan megrázó találkozás, melynek során a leendő vadász megismeri egy vérszívó halálos mivoltát - akár harapás áldozata lesz, akár például egy közeli hozzátartozójával történik ilyesmi, és ő ennek szemtanújaként egyértelműen nem tud segíteni.
A sokk hatása folyamatos vagy robbanásszerű fájdalomérzet lehet, pulzáló félelem, mély depresszió vagy émelyítő kétségbeesés, mely főleg a trauma végett alakul ki. Ez csupán napok-hetek alatt múlik el az áldozat lelki alkatától függő gyorsasággal. Ekkor kezdenek körvonalazódni vadászként kapott képességei, melyeket lassan tanul meg kezelni, de annál hatásosabb lesz a számára a későbbiekben.
Azt a fajta sokkot és törést, mely a vadásszá válásakor éri az embert, sosem felejti el, de tanulhat belőle és felhasználhatja. A változás azonban még azokban is negatív emlékként tárolódik el, akik egyébként vártak rá, esetleg örültek neki, mert a lélekre ható energiák negatív hulláma ilyenkor elsöprő erejű, hogy aztán a vadász megkönnyebbülten koncentrálhasson az ártatlanoknak a vámpíroktól való védelmére, ami minden vámpírvadásznak eredendően feladata.

Viszonyuk más fajokkal
A vámpírvadászok alapvetően általában szívből gyűlölik a vámpírokat, akik miatt átszellemülésükkor pokoli fájdalmakat éltek át. Ám mégis vannak közöttük, akiknek az idők során szemléletük megváltozik. Nem minden vadász gyűlöli tehát a vérszívókat ugyanolyan vehemenciával, ráadásul ugyanilyen megosztó egyéniségek számukra a más fajhoz tartozók is.
Viszont gyakran adódhat vita a vámpírellenes, illetve a kevésbé önérzetes vadászok között, de azért általában kiállnak egymásért, hiszen közös céljuk az ártatlanok védelme, s ez általánosságban véve minden egyébnél fontosabb a számukra.

Bármi egyéb információ róluk
A vámpírvadászok különleges képességekkel bíró emberek, de ez nem jelenti azt, hogy szívósabbak lennének, vagy gyorsabban regenerálódnának a természetfeletti hatalmak használata nélkül is, ugyanúgy elkaphatnak betegségeket és belehalhatnak, de normál élettartamuk egyébként sem hosszabb az átlagos halandókénál. Mivel azonban veszélyes életet élnek, és a vámpírok képességeik miatt gyakorta kiemelkedő fontosságú áldozatnak tekintik őket (és persze céljaik miatt is), ezért nagyon kell vigyázniuk magukra, és alaposan be kell gyakorolniuk képességeik használatát.
Viszont a tény, hogy különösen jól ismerik a vámpírokat, lehetővé teszi nekik a következő alapképesség használatát:

Vérblokk

A vámpírvadászok vére olyan fegyver, ami rendkívüli módon csábítja a vámpírokat. Ám abban az esetben, ha ez a vér nem a gyomron át jut el a vérszívó szervezetéig, hanem egy okozott seben át, lassítja a lények regenerációját, mivel egyfajta szétbontandó falat képez a seb összezárulását akadályozandó. Így ha a vadász a saját véréből készített úgyszólván méregbe mártott pengét, lövedéket vagy bármi mást alkalmaz, de ha csak saját sebét hozzáérinti is a vámpíréhoz, azzal meg tudja akadályozni annak azonnali begyógyulását.

by: Kyraih

Vissza az elejére Go down

About...
Eroin Arnem
Farkasember /Staff
Farkasember /Staff
Eroin Arnem
Faj: :
Farkasember
Nem: :
Férfi
Aktivitás-pontok: :
131
Valódi kor: :
41
Kapcsolatok: :
Tya Petite - visszadobom majd kővel; ismerős
Emmaline J. Clarke - ismerős
Bianca Stilton - leendő menyasszony
Rionei lakhely: :
Rione

Honnan jött: :
Adelaide, Ausztrália

Foglalkozás: :
üzletember

Emlékek: :
MdL &Rione:
Aileen Morland - volt szerelme
Lilia Sheperd - volt barátnője

Hozzászólások száma: :
77

Regisztráció: :
2012. May. 08.


Vadászok leírása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Vadászok leírása   Vadászok leírása EmptyHétf. Május 13, 2013 10:12 am

Vérvadászok


humán jelleg: élő
regeneráció: emberi, képesség által gyorsítható
többalakúság: nincs
ált. beállítottság: elhidegülő, vadászó
hibridet képez: nem
ellenségei ált.: vámpírok, vérmágusok, vérsárkányok, vérfarkasok
szövetségesei ált.: halandók, narfok, farkasok, sárkányok
ártalmas rá: a vérivók harapása(különösen fájdalmas és bénító hatású)
erősíti: a vérivók DNS-e (nyál, vér, bármi)a szervezetébe kerülve erősíti, gyógyítja
öregedési folyamat: átlagos
egyéb: a vérvadászok szeme rendkívül éles, és nagyobb eséllyel tudják észlelni a hipergyors mozdulatokat



Általában véve róluk, történetükről
A vér fontos. A szervezetben kell keringjen, nem pedig valaki máséban, aki meginni szeretné - ezt vallják, és ők fejlődtek a legtovább, és lettek e legbrutálisabb démon-gyilkosok annak érdekében, hogy életfilozófiájukhoz alkalmazkodni tudjanak. Mindenki ellen vannak, aki vért iszik, és a legkíméletlenebbek minden vadász körül. Aki vért iszik, annak pusztulnia kell, mondják, miközben egyébként azzá váltak, amit gyűlölnek, s a vérivók vére erősíti őket magukat is, de erre aligha büszkék - később kitérek rá.
Ritkán őrülnek meg azért, mert ne használnák a képességeiket, viszont sokan közülük lelketlen vadásszá fejlődnek, és a legdurvább esetekben maguk is kiszívják áldozatuk vérének egy részét, hogy még erősebbek legyenek, és visszaszerezzék a csatában elvesztett erejüket.

Vadásszá válás
A vadásszá válás során egyfajta sokk éri az embert, aminek oka egy vérivóval való találkozás, pontosabban egy olyan megrázó találkozás, melynek során a leendő vadász megismeri egy vérszívó halálos mivoltát - akár harapás áldozata lesz, akár például egy közeli hozzátartozójával történik ilyesmi, és ő ennek szemtanújaként egyértelműen nem tud segíteni.
A sokk hatása folyamatos vagy robbanásszerű fájdalomérzet lehet, pulzáló félelem, mély depresszió vagy émelyítő kétségbeesés, mely főleg a trauma végett alakul ki. Ez csupán napok-hetek alatt múlik el az áldozat lelki alkatától függő gyorsasággal. Ekkor kezdenek körvonalazódni vadászként kapott képességei, melyeket lassan tanul meg kezelni, de annál hatásosabb lesz a számára a későbbiekben.
Azt a fajta sokkot és törést, mely a vadásszá válásakor éri az embert, sosem felejti el, de tanulhat belőle és felhasználhatja. A változás azonban még azokban is negatív emlékként tárolódik el, akik egyébként vártak rá, esetleg örültek neki, mert a lélekre ható energiák negatív hulláma ilyenkor elsöprő erejű, és gyakran meg is marad. Az ilyen alakokat nem érdekli az ártatlanok védelme, csak a vérivók elpusztítására koncentrálnak, és nem ritkán maguk is ráébrednek a folyamat során, hogy őket pedig az áldozataik vére teszi különösen erőssé, ami elvakíthatja lényüket, és emberi mivoltukat egészen elnyelheti.

Viszonyuk más fajokkal
A vámpírvadászok alapvetően általában szívből gyűlölik azokat, akik miatt átszellemülésükkor pokoli fájdalmakat éltek át. Mással ritkán foglalkoznak, mint az ő elpusztításukkal, és a többi faj általában teljes mértékben hidegen hagyja őket.

Bármi egyéb információ róluk
Különleges képességük alapvetően az, hogy bármilyen vérivó lény DNS-ét a maguk oldalára fordíthatják, és vérével, nyálával, bármilyen "darabkájának" a szervezetükbe juttatásával felerősíthetik, meggyógyíthatják magukat. Ennek ára azonban, hogy az ilyen lények harapása jóformán megbénítja őket, a fogak jelenléte a testükben abszolút legyengíti őket.
Viszont a tény, hogy különösen jól ismerik a vérfogyasztókat, lehetővé teszi nekik a következő alapképesség használatát:

Véres tudat

A vámpírvért erőszakkal elvevő és megivó vadász - csak azonnali fogyasztás esetén - képes rá, hogy a véren keresztül érzékelje a nedű tulajdonosának gondolatait, szándékait. Ha az ellenfél még elég fiatal és tapasztalatlan, akkor semmit nem tud ellene tenni, hogy a vadász az akaratában kutakodjon, ám ha elég idős, képes rá, hogy a következő harapással visszavegye ezt a bónuszképességet a vadásztól. Magától a képesség a vérmennyiségtől függő ideig tart ki, pár csepp vér esetén pár percig, de ha többet sikerül magához vennie a vadásznak, a kiürülés órák kérdése is lehet.

by: Kyraih
Vissza az elejére Go down

About...
Eroin Arnem
Farkasember /Staff
Farkasember /Staff
Eroin Arnem
Faj: :
Farkasember
Nem: :
Férfi
Aktivitás-pontok: :
131
Valódi kor: :
41
Kapcsolatok: :
Tya Petite - visszadobom majd kővel; ismerős
Emmaline J. Clarke - ismerős
Bianca Stilton - leendő menyasszony
Rionei lakhely: :
Rione

Honnan jött: :
Adelaide, Ausztrália

Foglalkozás: :
üzletember

Emlékek: :
MdL &Rione:
Aileen Morland - volt szerelme
Lilia Sheperd - volt barátnője

Hozzászólások száma: :
77

Regisztráció: :
2012. May. 08.


Vadászok leírása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Vadászok leírása   Vadászok leírása EmptyHétf. Május 13, 2013 12:07 pm

Mágusvadászok


humán jelleg: élő
regeneráció: emberi, képesség által gyorsítható
többalakúság: nincs
ált. beállítottság: rejtőzködő/beilleszkedő, vadászó/barátságos
hibridet képez: nem
ellenségei ált.: warlockok, vérmágusok, állatmágusok
szövetségesei ált.: halandók, narfok, farkasok, sárkányok
ártalmas rá: a főbűn-démonok ereje különösen
erősíti: a mágikus erőtér, amit a mágusok kibocsátanak, felerősíti az ő képességeiket is
öregedési folyamat: átlagos
egyéb: a mágus vérében és lényében lévő főbűn ereje maradandó hatást gyakorolhat rá, ha a vérét fogyasztja vagy a képesség hatása alá kerül!



Általában véve róluk, történetükről
A mágusvadászok alapvetően azért is fejlődtek olyan irányba, ahogy, mert a mágia volt az, ami hatott rájuk. Ehhez természetesen kellett az (erről később szó lesz), hogy még halandóként egy mágus erőterének vonzásába kerüljenek, vagy annak valamely képessége hasson rájuk. Minden esetre ezek a vadászok maguk is ráhangolódtak leendő áldozataik varázserejére, és bár emiatt azok különösen erős hatással vannak rájuk, ez nem csak negatív, de pozitív eredményt is hozhat.
Voltak ugyan vámpírvadászok, akik próbáltak nem törődni az őket ért változással, de életük nem volt olyan, mint egy halandóé. A képességeik, melyeket sosem használtak, a hosszú évek során megbomlasztották elméjüket, és őrületbe sodorták őket.

Vadásszá válás
A vadásszá válásra nem is igazán alkalmas a fent említett beavatódás szó. Sokkal inkább egyfajta sokk éri az embert, aminek oka egy mágussal való találkozás, pontosabban egy olyan megrázó találkozás, melynek során a leendő vadász egy rá rendkívüli és veszélyes hatással lévő mágikus képesség erőterébe kerül, azaz egy mágus támadásának áldozatul esik.
A sokk hatása folyamatos vagy robbanásszerű fájdalomérzet lehet, pulzáló félelem, mély depresszió vagy émelyítő kétségbeesés, mely főleg a trauma végett alakul ki. Ez csupán napok-hetek alatt múlik el az áldozat lelki alkatától függő gyorsasággal. Ekkor kezdenek körvonalazódni vadászként kapott képességei, melyeket lassan tanul meg kezelni, de annál hatásosabb lesz a számára a későbbiekben.
Azt a fajta sokkot és törést, mely a vadásszá válásakor éri az embert, sosem felejti el, de tanulhat belőle és felhasználhatja. A változás azonban még azokban is negatív emlékként tárolódik el, akik egyébként vártak rá, esetleg örültek neki, mert a lélekre ható energiák negatív hulláma ilyenkor elsöprő erejű, hogy aztán a vadász eredményesen tudja maga oldalára fordítani a már ismert mágiák hatását, még akkor is, ha egyébként védekezni még kevésbé tud ellenük, ezek a saját képességeinek használatában is megerősítik őt.

Viszonyuk más fajokkal
A mágusvadászok alapvetően általában szívből gyűlölik a mágikus erejű lényeket, akik miatt átszellemülésükkor pokoli fájdalmakat éltek át. Nincs bajuk a többi fajjal, csak a mágusokéval, és ez jellemzi erejüket is. Az állatmágusok, vérmágusok és warlockok kivégzésre specializálódtak képességeik.

Bármi egyéb információ róluk
Ezek a lények egy mágus közelében még nagyobb hatással, és valószínűleg nagyobb sikerrel tudják alkalmazni képességeiket, viszont egy mágusnak jellemzően van a vérében, démonában, egész lényében valami olyan bűn, melyet ha a vadász testközelből él át, akkor maradandóan fertőződhet. Ha egy bizonyos bűn démonával sokszor találkozik és a hatása alá kerül, előfordulhat jellembeli torzulás is.
Viszont a tény, hogy különösen jól ismerik a vérfogyasztókat, lehetővé teszi nekik a következő alapképesség használatát:

Angyal

Vajon léteznek? Ha eddig nem is hittek bennük azok az átokfajzatok, itt az ideje elkezdeniük. Ezzel a képességgel megáldva a vadász képes rá, hogy szavaival, valamiféle hangosan kimondott igével függetlenítse a mágus lelkének maradványait a benne élő démontól. A humanoid testben eluralkodik a démon, és mindössze egyetlen képességét képes használni: azt, hogy bűnös. Így tulajdonképpen a vadász támadhatja magát a démont, miközben a mágus képtelen arra, hogy bármilyen más (alapvető warlocki) képességét használja ellene a vérén, a bűnnel való megfertőzésen kívül. A képességhez a vadász koncentrációja szükséges, általában valamiféle szemmel verésnek kell megmaradnia a képesség fenntartásához.

by: Kyraih
Vissza az elejére Go down

About...
Eroin Arnem
Farkasember /Staff
Farkasember /Staff
Eroin Arnem
Faj: :
Farkasember
Nem: :
Férfi
Aktivitás-pontok: :
131
Valódi kor: :
41
Kapcsolatok: :
Tya Petite - visszadobom majd kővel; ismerős
Emmaline J. Clarke - ismerős
Bianca Stilton - leendő menyasszony
Rionei lakhely: :
Rione

Honnan jött: :
Adelaide, Ausztrália

Foglalkozás: :
üzletember

Emlékek: :
MdL &Rione:
Aileen Morland - volt szerelme
Lilia Sheperd - volt barátnője

Hozzászólások száma: :
77

Regisztráció: :
2012. May. 08.


Vadászok leírása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Vadászok leírása   Vadászok leírása EmptyHétf. Május 13, 2013 12:23 pm

Szörnyvadászok


humán jelleg: élő
regeneráció: emberi, képesség által gyorsítható
többalakúság: nincs
ált. beállítottság: beilleszkedő/ellenséges, vadászó
hibridet képez: nem
ellenségei ált.: farkas, vérfarkas, hófarkas, sárkány, vérsárkány, holdsárkány, állatmágus
szövetségesei ált.: halandók
ártalmas rá: állati alak által ejtett sebek(mérgez)
erősíti: ha semmilyen égitest különleges hatása nincs érvényben (nincs telihold vagy erős napfény)
öregedési folyamat: átlagos
egyéb: most nincs



Általában véve róluk, történetükről
Akadnak olyanok, akik nem szeretek az állatokat. Akadnak, akik fenevadnak és szörnynek nevezik őket. Nos, ha ezek a típusú emberek vadásszá válnak valamilyen "szörnyes kaland" révén, akkor belőlük lesznek a szörnyvadászok. Ellenségnek látnak mindenkit, aki emberi alakját képes levetkőzni valami más és több kedvéért, és minden vágyuk, hogy megvédjék tőlük az ártatlan halandókat.
Voltak ugyan vámpírvadászok, akik próbáltak nem törődni az őket ért változással, de életük nem volt olyan, mint egy halandóé. A képességeik, melyeket sosem használtak, a hosszú évek során megbomlasztották elméjüket, és őrületbe sodorták őket.

Vadásszá válás
Akiket egyszer megtámad egy szörny, azok mindvégig, amíg élnek, hisznek a mumusokban, a gonosz vadállatokban, a nagymacskák támadásaitól szörnyűvé tett gyermekmesékben. Sokszor lesznek paranoid jellemekké az őket ért sokktól, és talán még egy kiskutyára is nemet mondanak, de mindenképp ellenségüknek tekintik azokat, akik képesek valamilyen állat alakjába bújni.
A sokk hatása folyamatos vagy robbanásszerű fájdalomérzet lehet, pulzáló félelem, mély depresszió vagy émelyítő kétségbeesés, mely főleg a trauma végett alakul ki. Ez csupán napok-hetek alatt múlik el az áldozat lelki alkatától függő gyorsasággal. Ekkor kezdenek körvonalazódni vadászként kapott képességei, melyeket lassan tanul meg kezelni, de annál hatásosabb lesz a számára a későbbiekben.
Azt a fajta sokkot és törést, mely a vadásszá válásakor éri az embert, sosem felejti el, de tanulhat belőle és felhasználhatja. A változás azonban még azokban is negatív emlékként tárolódik el, akik egyébként vártak rá, esetleg örültek neki, mert a lélekre ható energiák negatív hulláma ilyenkor elsöprő erejű, hogy aztán a vadász megkönnyebbülten koncentrálhasson az ártatlanoknak a szörnyektől való védelmére, ami minden szörnyvadásznak eredendően vágya és feladata.

Viszonyuk más fajokkal
A szörnyvadászok általában azok, akik a legkönnyebben meggyőzhetőek arról, hogy minden egyes természetfeletti lény veszélyes, de leginkább mégis arra koncentrálnak, hogy kiiktassák a közülük állati alakkal is rendelkezőket. Ennek ellenére bárkivel harcba szállhatnak, aki rájuk támad, vagy valaki másra, akit ők, ha halandó, természetesen automatikusan megvédendő ártatlannak tekintenek.

Bármi egyéb információ róluk
A szörnyvadászok különleges képességekkel bíró emberek, de ez nem jelenti azt, hogy szívósabbak lennének, vagy gyorsabban regenerálódnának a természetfeletti hatalmak használata nélkül is, ugyanúgy elkaphatnak betegségeket és belehalhatnak, de normál élettartamuk egyébként sem hosszabb az átlagos halandókénál. Mivel azonban veszélyes életet élnek, ezért nagyon kell vigyázniuk magukra, és alaposan be kell gyakorolniuk képességeik használatát.
Viszont a tény, hogy különösen jól ismerik a szörnyeket, lehetővé teszi nekik a következő alapképesség használatát:

Állati ösztön uralma

Elég egy jól irányzott pillantás a másik szemébe, és ha a vad véletlenül elkapja azt, miközben állati alakját mutatja ellenfele felé, akkor tudata ideiglenesen kettéhasad: a vadász akarata elég hozzá, hogy elássa az embert mélyen a szörnyben, és a farkas vagy sárkány a következő pillanattól kezdve csupán egy állat, és percekbe-órákba telhet, mire visszanyeri emberi tudatát. Addig ész és minden taktikai érzék nélkül támad vagy menekül a vadász hatalmával szemben.

by: Kyraih
Vissza az elejére Go down

About...
Ajánlott tartalom



Vadászok leírása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Vadászok leírása   Vadászok leírása Empty

Vissza az elejére Go down
 

Vadászok leírása

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

 Similar topics

-
» Narfok leírása
» Vámpírok leírása
» Warlockok leírása
» Sárkányok leírása
» Hibridek leírása

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Vialuce - Város majdnem a vízben :: Interaktív Központ :: A kezdetek :: Fajleírások-